Brev:
En bog om familiemad?
13. september 2006
Alder:
5 mdr.
En bog om familiemad?
Hej Helen
Tak for dit svar vedr. min datter Signes indstilling til grøntsager. Du havde ret: Det var et spørgsmål om tidspunktet på dagen. Jeg har nu introduceret hende for diverse grøntsager til frokost, og hun har allerede været langt omkring. Dejligt...
Jeg har købt sundhedsstyrelsens bog om mad til spædbørn og småbørn. Der er nogle få opskrifter på familiemad, som babyer også kan deltage i, men jeg har hørt, at der findes en kogebog med endnu flere opskrifter på familiemad, som nemt kan bruges til overgangskosten også. Kender du kogebogen?
Jeg har nemlig spurgt efter den i boghandlen, og de kan ikke hjælpe mig, når jeg ikke har navn eller forfatter. Jeg ved godt, at det er et spørgsmål om at vænne hende til at spise vores mad, men helt ærligt så kunne vores mad godt trænge til et "sundhedstjek".
Iøvrigt har hun lidt hård mave. Der kommer nogle få hårde knolde, næsten hver gang hun har spist. Er det normalt? Hun får jerndråber skal det lige siges.
Med venlig hilsen
Signes mor