Brev:
Amning og søvn - 11 mdr.
6. september 2006
Alder:
11 mdr.
Amning og søvn - 11 mdr.
Hej
Jeg har brug for hjælp til min 11 mdr. gamle søn. Han sover stadig ikke igennem! Han har fået en vane med, at vågne hver 2 time og vil ammes. Og hvis han ikke får bryst skriger han i meget lang tid (1½ time).
Jeg prøvede, at lade ham skrige en nat, men jeg blev dog hos ham og aede ham. Men jeg har ikke lyst til, at prøve dette igen. Heldigvis har jeg ikke noget arbejde jeg skal op til, men synes dog alligevel, at han er så gammel, at han kan sove en nat uden mad. Jeg tror han gør det for hyggens skyld og fordi han savner tryghed.
Men hvordan får vi lavet om på det mønster uden gråd?
Hilsen Sandra