Brev:
For lidt mælk - 10 mdr.
21. november 2003
Alder:
10 mdr.
For lidt mælk - 10 mdr.
Hejsa
Jeg har en søn på næsten 10 mdr. Han får ca 4 glas sødmælk om dagen. Og så får han lidt yoghurt en gang i mellem og måske noget ost. Er det ok? Altså jeg mener får han nok mælkeprodukter? Jeg kan ikke få ham til at drikke mere end han gør og han gider ikke spise havregrød, hvis det er lavet på mælk. Hvis det ikke er nok hvad skal jeg så give ham for at han får nok kalk osv? Han får jerndråber.
Jeg skulle også spørge om noget lignende fra min søster, der bor i udlandet og der har de ingen SP.
Hendes søn på 3 år drikker næsten ingen mælk. Han gider det ikke. Hvad skal hun gøre for at være sikker på han får de ting han mangler. Han kan heller ikke lide yoghurt.
Jeg håber ikke det blev for forvirrende
hilsen lise