Brev:
Skoleskift
13. november 2003
Alder:
13 år
Skoleskift
En fra min datters klasse har været udsat for overgreb fra sin stedfar og derfor har moren nu besluttet at flytte. Datteren måtte fortsat blive i sin skole, men efterfølgene erfarede de at transportudgiften var for stor til deres budget og kommunen siger de ikke vil hjælpe.
Spørgsmålet er: Når pigen har det meget dårligt psykisk med at skulle skifte skole og der ydermere kun er 7 måneder til hun alligevel skulle stoppe og på efterskole er der så slet ingen mulighed for hjælp og er det ikke noget sundhedsplejersken kunne hjælpe med?
Håber på hurtigt svar
Venlig hilsen
Susanne Skov