Brev:
Havregryn og honning?
13. november 2003
Alder:
12 mdr.
Havregryn og honning?
Hvor gamle skal børn være for at få rå gryn (f.eks. havregryn med mælk) samt en lille smule honning?
Jeg er madmor i en vuggestue/børnehave og vil selvfølgelig gerne gøre det helt rigtige, men der er åbenbart delte meninger om disse to ting.
Jeg laver selv müsli med honning (tilberedt i ovn). Skulle der være problemer med hensyn til vuggestuebørnene?
Mange hilsner
Madmoren!