Brev:
Hikke, opkast og afføring
14. juli 2006
Alder:
0 mdr.
Hikke, opkast og afføring
Tak for dine gode og grundige svar, her et par spørgsmål mere.
Spørgsmål 1.: Mine tvillinger på 23 dage får stort set altid hikke når jeg ligger dem efter amning. Det holder dem vågne længe. Bøvser jeg dem forkert. De bøvser ikke meget og kun efter lang tid.
Spørgsmål 2: 2 gange i denne uge har den lille (2650g) kastet op om morgenen, lige når hun vågner.
Spørgsmål 3: Den store (3150g) ligger altid og presser så hun bliver helt rød i hovedet. Sundhedsplejersken siger at det skyldes hendes umodne tarmsystem. Jeg synes det virker voldsomt og smertefuldt for hende. Kan jeg gøre noget.
Tak igen