Brev:
Suttevabel
13. juli 2006
Alder:
1 mdr.
Suttevabel
Hej
Jeg er blevet mor til to skønne tvillinger og har et spørgsmål angående suttevabler. Begge børn er glade for deres sutter og det er forældrene også, da det som regel i et lille stykke tid trøster og stopper gråden når tingene ikke lige sker i den hastighed som de små gerne vil have det.
Men nu ser det ud til min lille pige har fået en bule på overlæben af sutten; er det en rigtig vabel, altså sådan en der gør rigtig ondt på hende? Hvad kan jeg gøre?
Hvis hun ikke får sutten sutter hun jo bare på hånden og det kan hun jo også få en bule af ... jeg vil jo nødig gøre hende mere ked af det ved enten at tage sutten fra hende eller fortsætte med at give hende den selvom det gør ondt på hende. Hvis det er en rigtig vabel, hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det så det ikke gør ondt på hende?
På forhånd tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Bettina