Brev:
Min dreng skriger - hvad gør vi?
22. oktober 2003
Alder:
13 mdr.
Min dreng skriger - hvad gør vi?
Hej
Min dreng skiger meget dog mest når han er utilfreds. Han er 13 mdr. gammel og det har stået på i ca. 2 mdr. Vi har prøvet at sige til ham at han skal stoppe, vi har prøvet ikke at gi`ham opmærksomhed når han skriger og vi har prøvet at fortælle ham historie så hans opmærksomhed bliver afledt...men det hjælper ikke...hvad gør vi?
Håber meget at høre fra jer...
Hilsen Mona