Brev:
Frugtmos - 4 mdr.
22. oktober 2003
Alder:
4 mdr.
Frugtmos - 4 mdr.
Hej.
Jeg har en dreng på 4 mdr, som lige er begyndt at få risgrød blandet med lidt frugtmos.
Nu vil jeg gerne til selv at lave lidt frugtmos til ham. Min plan er at koge nogle æbler eller pærer og blende det sammen med en banan for derefter at fryse det, men nu er jeg kommet i tvivl om man kan fryse det når der er bananer i.
Er der evt nogle frugter der er bedre at bruge end andre?