Brev:
Børnefødselsdag
9. april 2006
Alder:
8 år
Børnefødselsdag
Hej Helen
Det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at høre din holdning til det.
Min søn er inviteret til fødselsdag hos en dreng fra klassen. De leger normalt ikke sammen og min søn ytrer ønske om ikke at komme.
Et eller andet sted synes jeg selvfølgelig at det er synd at melde afbrud, men på den anden side har jeg det også sådan at jeg jo selv vælger, hvem jeg går til fest hos og jeg har det jo også bedre med nogle af mine kolleger end med andre. På samme måde må det jo være når man er barn - man kan bare bedre med nogen af dem i klassen, end man kan med andre.
Hvad er din mening?