Brev:
Udslæt på hånd og fingre
9. april 2006
Alder:
2 mdr.
Udslæt på hånd og fingre
Kære Helen
Nu skriver jeg så til dig med et lille spørgsmål.
Lille Maries pege-og tommelfingre er lidt rødspættede og tørre, altså huden. Hun sutter på fingrene engang imellem, men ikke vildt meget da hun jo også bruger sut.
Ulrik tror det er sugemærker men jeg synes ikke hun sutter så meget. Kan man få allergisk udslæt på fingrene? Hun har ikke noget andre steder på kroppen!
Jeg tror jeg er blevet lidt allergiforskrækket.
Kærlig hilsen og god påske fra Charlotte