Svar: Vælling eller havresuppe til pige på tre mdr?
1. oktober 2003
Alder:
3 mdr.
Kære Anja
Da din datter kun er 13 uger er det for tidligt at give hende vælling, suppe og lignende. Hun skal helst være 4 mdr. før du begynder med det.
Er det ikke mulig at du kan presse lidt ekstra mad ind i løbet af dagen, så hun evt. ikke behøver at få mad midt om natten, men måske kan sove fra midnat til kl 6?
Det er helt naturligt at børn under 6 mdr har behov for mad om natten, men af og til kan man være heldig at få det skubbet sådan at begge får sovet midt om natten.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske