Brev:
Madlede - 10 mdr.
30. september 2003
Alder:
10 mdr.
Madlede - 10 mdr.
Min søn på 10 mdr. kniber munden sammen og bliver meget sur/ked af det, når vi tilbyder ham mad, enten det er grød, mos, brød el. andet. Det begynder allerede, når vi sætter ham i stolen.
Jeg ser, at du foreslår, at man lader barnet spise selv med fingrene, men det er jo temmeligt svært, når man serverer havregrøden om morgenen.
Kan du foreslå en anden måde at lære ham at spise grød på ?
Med venlig hilsen
Bettina