Brev:
Alt for meget mælk
30. september 2003
Alder:
0 mdr.
Alt for meget mælk
Hejsa... Da jeg for 2 år siden fødte min søn, blev han kun ammet i 3 uger da jeg simpelthen ikke kunne holde det ud pga. for meget mælk, jeg kunne ikke få produktionen ned og mælken væltede bogstavelig talt ud af mig. Mine bryster var kæmpe store og altid fyldte til randen og jeg løb over konstant. Vågnede driv våd om natten og det samme efter et bad. Amme indlæg var intet værd kunne ikke suge nok, når jeg ammede om natten sad jeg med et badehåndklæde om det andet bryst end det han fik af, for det sprøjtede ud af det.
Nu er jeg så gravid igen med termin medio december og jeg vil virkelig gerne amme! Men sidste gang står lidt som et mareridt for mig, så jeg er nervøs for hvordan det vil gå den her gang, og vil gerne have nogle råd inden jeg står i det igen... Sidste gang fik jeg ammestop piller og jeg blev ved med at have mælk i brysterne i 3-4 mdr. dog uden jeg kunne mærke det på dem. Håber virkelig jeg kan få et godt råd...
Med venlig hilsen
Maria