Brev:
Brystreduktion - vil gerne prøve amning igen
29. september 2003
Alder:
0 mdr.
Brystreduktion - vil gerne prøve amning igen
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål, som jeg virkelig håber du kan hjælpe mig med.
I januar 98 fik jeg foretaget en brystreduktion. Jeg fik fjernet henholdsvis 800 gram og 900 gram fra mine bryster. I samme operation blev mine brystvorter også lavet mindre.
I februar 2002 fødte jeg en datter, som jeg prøvede at amme. Jeg måtte desværre opgive efter 1½ uge, hvor der var for lidt mælk, og jeg fik store betændte sår på brystvorterne.
Nu er jeg gravid igen med termin til maj, og mit største ønske er, at jeg kan få amningen til at fungere.
Jeg tror, at min datter blev lagt forkert til helt fra start, og jeg fik ikke den fornødne hjælp.
Kan du give mig nogle gode råd eller evt. henvise til noget materiale, som jeg kan læse og forberede mig på inden jeg skal prøve lykken omkring amningen igen.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Mette Jakobsen