Brev:
Hormonknopper - 1 mdr.
28. september 2003
Alder:
1 mdr.
Hormonknopper - 1 mdr.
Hej
Min datter er 5 uger gammel. Hun har fået hormonknopper uden tvivl - de ligner bumser og i nogle af dem er der også noget gult - hun har dem i det meste af hovedet og i hovedbunden - umiddelbart ser hun ikke ud til at være plaget af dem - men de er meget røde og hvis du stryger en finger hen over hendes hud er den som et stykke sandpapir.
Hvor lang tid varer det før disse knopper forsvinder?
Vi skal have barnedåb næste søndag - kan man få noget til at mildne udslettet så hun ikke ligner en teenager på billederne.
Min læge har udskrevet en recept på mildison - men så vidt jeg ved er det en hormoncreme - er det ok at bruge den? Eller har I andre ideer.
med venlig hilsen
Lotte