Brev:
Natmåltid
29. september 2003
Alder:
3 mdr.
Natmåltid
Hej
Vores datter er næsten 12 uger, og har i den sidste uges tid sprunget natmåltiderne over.
Hun får noget at spise kl. 19, så leger vi lidt, og hun falder i søvn omkring kl. 20.30. Vi falder også i søvn, og så er det hun først vågner kl. 6. Dvs det er næsten 11 timer der går mellem hendes måltider.
Hun spiser godt i løbet af dagen, og hun er meget energisk og er meget glad, pludrer, og sover måske max 2½ time i løbet af dagen. Er det ok?
Hun tager godt på. Vejede ved fødslen 3500 g og nu 12 uger efter siger vægten 6550 g. og 64 cm
For at gøre dette kort. Er det ok at hun sover så længe? Eller skal jeg vække hende så hun kan få noget at spise? Det prøvede jeg en nat, men da ville hun kun have 60 ml, plejer at kunne drikke 150 ml. (hun er flaskebarn fra 6. uge)
Med venlig hilsen
En overskudsfyldt mor?