Brev:
Hjælp til barn der er bange
16. april 2025
Alder:
3 år, 1 mdr.
Hjælp til barn der er bange
Hej Helen
Min datter på 3 år, er begyndt at være en smule bange om aftenen. Hun siger f.eks., jeg håber ikke, at der kommer nogen trolde eller nisser. Jeg tænker, at det er helt normalt, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der er bedst at sige til hende for at hjælpe hende. Jeg vil jo gerne anerkende hendes følelse og samtidig hjælpe hende, så hun ikke bliver for bange.
Har du nogle råd til hvordan jeg bedst håndterer det?
Med venlig hilsen
Mette