Brev:
13 mdr og i seng på anden måde - del II
10. april 2025
Alder:
13 mdr.
13 mdr og i seng på anden måde - del II
Hej Helen,
Mange tak for dit svar. Det giver rigtig god mening det du skriver og han virker bestemt overtræt..
Da vi tidligere havde flere lure da havde vi en del opvågninger om natten. Nu med en lur har vi faktisk gode nætter. Det virkede også naturligt at vi gik til en lur da det blev sværere at få ham til at sove til den tidligere lur.. Derfor er vi lidt nervøse om at gå retur…
Han er blevet sværere ift tidspunktet efter sommertid.
Er det noget du foreslår for en kort periode? Og er det fordi hans enkelte lur måske skulle starte senere før det giver mening?
Han virker træt allerede ved aftensmad så vi havde også overvejet at starte det tidligere?
Vores største udfordring er når vi tager ham op i sengen at han bare vil ud og gå og bliver helt ulykkelig(stor tuder hvis han ikke får lov)..
Hvad tænker du vi kan gøre her?
Vi er meget i tvivl om en god putteseance da vi er vant til at få ham i søvn om dagen i en barnevogn og om aftenen på armen hvor vi går rundt, som skete igen i aften da han blev ulykkelig af vi prøvede at få ham i søvn i dobbeltsengen. Har du et konkret bud på det?
Vi ser frem til at høre fra dig.
Mor og far