Brev:
Ammestop - 11 måneder
23. februar 2025
Alder:
11 mdr.
Ammestop - 11 måneder
Hej Helen
Min søn har nu faktisk hele sin levetid været vågen plus 10 gange hver nat. Jeg gør alt jeg kan for at få ham til at sove uden bryst, men det vil ikke lykkes. Jeg nusser, vugger, giver sut og nusse kanin. Intet virker.
Nu er jeg simpelthen kommet dertil hvor jeg ikke kan mere! Jeg er alene med to små børn, har ingen form for aflastning og nu har det stået på næsten et år med konsekvent mange opvågninger om natten plus at han står op kl 5 om morgenen.
Jeg har fået tjekket øre, afprøvet tyngdedyne. Min sundhedsplejerske kan ikke komme med flere råd. Han sover ikke bedre om dagen. Han vågner og begynder at kravle rundt i sengen og skal ligges ned og ligges ned gang på gang, men når han først er vågen er det KUN bryst der dur for at få ham til ro. Jeg kan det bare ikke mere.
Jeg vil gerne have stoppet amningen om natten, men hvordan? Jeg har lige forsøgt, men jeg har aldrig oplevet et barn der skriger så meget. Det er fuldstændig vildt. Og han bliver ved. Jeg kan gå rundt med ham en time og vugge osv, det hjælper ikke. Han skriger og vrider sig og jeg må til sidst give op.
Jeg skal have det her stoppet hurtigst muligt, jeg har ikke en dråbe mere at give af.
Hvad skal jeg gøre?
Med venlig hilsen
mor