Brev:
Mellemørebetændelse og dræn - 9 mdr.
16. februar 2025
Alder:
9 mdr.
Mellemørebetændelse og dræn - 9 mdr.
Kære Helen.
Min datter er nu 9 måneder, og hun har igennem de sidste ca. 3 måneder haft problemer med mellemørebetændelse og væske i ørerne. Vi skal snart til kontrol igen og drøfte drænanlæggelse.
Hun sover dårligt og har gjort det rigtigt længe, jeg tænker, at det hænger sammen med øreproblemerne?
Jeg er mildt sagt temmelig bekymret for dræn. Jeg er så nervøs over, at hun skal bedøves, og kan slet ikke overskue, når jeg skal sige "godnat" til hende. Så jeg er i tvivl om, om dræn er det rigtige. Hvad skal jeg overveje? Kan det gå over af sig selv? Hvor hurtigt vil drænene virke?
Håber du vil dele nogle af dine tanker :)
Tusind tak på forhånd!
Den urolige mor