Brev:
Sidder ofte i W-stilling
6. februar 2025
Alder:
15 mdr.
Sidder ofte i W-stilling
Kære Helen
Jeg har et kort spørgsmål i dag.
Min datter, som nu er blevet 15 måneder, sidder ofte meget i W-stilling. Jeg har læst, at det kan være tegn på hypermobilitet, og jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal gøre noget ved det?
Vi har en tid til vaccination i næste uge, bør jeg nævne det der? Jeg var selv meget hypermobil som barn...
Hilsen
Mira