Brev:
Dreng 11 måneder vil ikke længere puttes af far del 2
8. november 2024
Alder:
12 mdr.
Dreng 11 måneder vil ikke længere puttes af far del 2
Kære Helen
Jeg skriver del 2 i titlen for at referere til mit tidligere brev.
Vi står I den situation at der nu efter 1.5 måned+ stadig ikke er nogen forbedringer i vores situation hvor fars forsøg på putning forsat bliver mødt med hysterisk gråd og opkast.
Vi har forsøgt at jeg som far tager alt det af putningen som vores søn tillader og når jeg møder muren med gråd og fornemmelsen af at hvis jeg fortsætter, så kaster den lille fyr op - tager mor over og han falder til ro sekundet han ser hende.
Vi har forsøgt at "tanke" ham op på mor hvor hun er så meget sammen med ham som overhovedet muligt i hverdagen og i weekenderne.
Det er en ret frustrerende situation at stå i. At føle man skal vende noget der er så svært som før bare gik fint.
Hvor lang tid går der med forsøg på putning før sådan noget vender? Det føles som om næsten 2 måneder er meget lang tid.
Venlig hilsen
en meget frustreret far