Brev:
Er fontaneller forskellige
12. oktober 2024
Alder:
2 mdr.
Er fontaneller forskellige
Kære Helen
Min veninde og jeg har fået vores drenge med kun en uges mellemrum, det er naturligvis super hyggeligt, men det er også lidt svært ikke at sammenligne, især fordi de nærmest er lige gamle.
Forleden kom vi til at lægge mærke til, at deres fontaneller er meget forskellige. Min søns fontanelle er betydeligt mindre end min venindes drengs fontanelle, hans er mere trekantet og min drengs er mere rund. Man kan ofte også se en tydelige puls i min drengs fontanelle, hvor den ikke er særligt tydeligt i min venindes drengs.
Vi vil derfor spørge, om det er normalt at fontaneller er meget forskellige? Og er der noget, som vi skal være opmærksomme på.
Tak for svar!
Kærlig hilsen
Drengenes mødre