Brev:
Autostol nyfødt
3. oktober 2024
Alder:
0 mdr.
Autostol nyfødt
Kære Helen
Vi er for 3 uger siden blevet forældre til en lille dreng, og vi skal i weekenden for første gang køre mellem Aarhus og København - det vil sige en tur på ca. 3.5-4 timer.
Da det er første gang, at vi skal køre så langt, så er jeg i tvivl om, hvordan vi gør det bedst:
* Skal vi indlægge pauser undervejs, og hvor lange skal pauserne være?
* Hvor lang tid må han sidde i autostolen ad gangen?
* Er det bedst, hvis jeg sidder bagved sammen med vores dreng i stedet for at jeg sidder på sædet foran?
* Hvad gør jeg, hvis han begynder at græde?
* Vil det være okay at jeg ammer ham undervejs?
* Er der andet, som jeg ikke har tænkt på?
Håber du kan hjælpe med svar:)
Tak på forhånd!
En ny mor