Brev:
Lammeskind til baby
30. september 2024
Alder:
0 mdr.
Lammeskind til baby
Kære Helen
Graviditeten skrider fremad og vi er efterhånden ved at have styr på de mest basale babyting. Jeg er dog blevet i tvivl om et lammeskind vil være en god idé?
Jeg tænker umiddelbart, at da vi venter en lille vinterbaby, så kan lammeskind være en god idé. Jeg vil bruge det i barnevognen eller f.eks. som et tæppe på gulvet, hvor baby kan ligge lunt og godt. Hvor vi bor, kan der godt være lidt træk hen over gulvet, og jeg har læst, at et lammeskind kan have en kølende effekt, når det er varmt og en lunende effekt, når det er koldt. Men, da jeg nævnte det for min mor så sagde hun, at det brugte man altså ikke mere, og at det kunne være fyldt med støvmider, så nu er jeg i tvivl om, hvad der er rigtigt.
Hvad siger du?
Tak
fra den gravide