Brev:
Opstart med mad
25. september 2024
Alder:
6 mdr.
Opstart med mad
Hej Helen
Min søn bliver 6 måneder i næste uge og skal derfor opstarte med mad. Jeg fuldammer nu.
Jeg bruger dine bøger om mad, som bare er rigtig gode med masser af lækre opskrifter. Du skriver, at jeg skal gå hurtigt frem, nu hvor han er blevet ammet indtil nu. Men hvad vil det mere konkret sige? Skal jeg stadig starte med grød en gang dagligt til han lige vænner sig til det? Og hvor hurtigt kan jeg så gå i gang med flere måltider, mos osv?
Med venlig hilsen
mor