Brev:
Kiks til baby
23. september 2024
Alder:
9 mdr.
Kiks til baby
Kære Helen
Vi er en mødregruppe med børn i alderen 9-10 måneder, som har diskuteret lidt, og jeg har lovet at skrive og spørge dig.
Det overordnede spørgsmål går på, hvorvidt vores babyer må få kiks? Vi synes, det er rigtigt svært at finde noget præcist omkring dette og vil derfor høre, hvad du tænker:
Er det okay, at vi giver vores børn babykiks, som laves specifik til babyer?
Er det lige så fint at tilbyde dem f.eks. mariekiks, grøntsagskiks og lignende?
Riskiks er så vidt vi ved et no-go?
Er det bedre at lave kiks selv?
Er der andet, som vi skal være opmærksomme på?
På forhånd tak,
Mødregruppen