Brev:
Flytning - 2.5 år
16. september 2024
Alder:
2 år, 6 mdr.
Flytning - 2.5 år
Hej Helen
Vi har solgt vores hus og skal flytte om cirka halvanden måned. Som beskrevet før, er vores datter meget sensitiv, og jeg bekymrer mig selvfølgelig for endnu en stor begivenhed i hendes liv.
Det skal siges at vi kun flytter få kilometer for netop at komme til den by, hvor hun går i dagpleje og fra nytår skal i børnehave og senere i skole osv. Det er også her vi går til fritidsaktiviteter og vi kender flere i byen. Hun kender også legepladserne mv. Men det er jo stadig et stort skifte, og da hun har et følsomt sind bekymrer jeg mig lidt omkring, hvordan hun vil tage det.
Hvordan tænker du jeg bedst griber det an? Hvornår skal jeg begynde at forberede hende på det og hvordan?
Hvad med selve flytningen. Er det bedst at flytte lidt af gangen, eller gøre det hele klar på en dag imens hun er i dagpleje?
Med venlig hilsen
mor