Brev:
Tumle med baby
15. september 2024
Alder:
8 mdr.
Tumle med baby
Kære Helen
Er meget vild med din brevkasse og alle dine gode bøger, som vi efterhånden har mange af på bogreolen. Jeg har er spørgsmål angående tumle med baby.
Min baby er 8 mdr. vi går på motorik hold og jeg har på den måde fået meget mere mod på at tumle med min datter. Vender hende på hovedet, kolbøtter, snurre rundt, danser med hende, kaster hende op i luften.
For 1 mdr. siden ca. var vi i venners have og min kæreste tog hende med op på trampolin, hvor han roligt hoppede med hende i favnen, selvfølglig ikke vildt og hun kunne jo holde hovedet selv. Nu bliver jeg pludselig bekymret for om det var ok og om hun kunne have taget skade af det.
Jeg har aldrig været super vild med det tumle, sa jeg er bange for at hun kommer til skade. Jeg er dog blevet meget mere rolig efter hold. Men så kom denne tanke pludselig op.
Bedste hilsner
Emma