Brev:
Modermælk i fryseren
28. september 2003
Alder:
2 mdr.
Modermælk i fryseren
Hej
Jeg skal have min 2 måneders dreng passet, og have malket ud i ugens løb, for at forberede det. Jeg har haft mælken i fryseren, men i isterning boxe, må man ikke det? Og ved strøm svigtet var den jo slukket i 6 timer, med det var ikke tøet op, er det ok?
Hilsen Ene