Brev:
Dagsplan 3 måneder
20. juli 2024
Alder:
3 mdr.
Dagsplan 3 måneder
Hei!
Jeg har en gutt på snart 3 måneder som er veldig vanskelig å få til å sove. Sover veldig lite på dagen, og hver gang vi skal legge han så gråter han. Virker mye trøtt. Har nesten bare brukt bæresele, men han begynner å bli stor og det blir for tungt. Han våkner etter 30-40 min alltid (eller før). Han veier litt over 6 kg, spiser godt. Var 4,4 kg da han ble født 6. Mai.
Kan du hjelpe meg med forslag til når han bør få flaske og når han bør ha lurer? Har lest at det er anbefalt med 10 timer natt og 5 timer dagsoving, men hva slags tidspunkter skal man få til dette ifht MME/flaske-mating? Han får kun flaske.
Til natten rugger vi han I søvn og han sover flere timer sammenhengende første del av natten i senga si. Vi gir han koseklut og smokk. På dagen håper vi å få til soving i vogn.
På forhånd takk