Brev:
Kostplan 4 måneder
11. juli 2024
Alder:
4 mdr.
Kostplan 4 måneder
Kære Helen
Min dreng er nu blevet 4 måneder, og han får fuld flaske. Han trives med sin flaske, men jeg tror ikke umiddelbart, at han kan nøjes med mælk ret længe endnu - han er en ret sulten dreng, som ofte spiser ca. 8 flasker i døgnet, og han virker meget interesseret, når vi andre spiser:)
Jeg har læst, at børn der får flaske godt kan starte med grød eller mos tidligere end børn der ammes. Jeg er dog i tvivl om, hvornår det vil være rigtigt at starte og hvordan jeg gør det bedst.
Kan du ikke sende mig en kostplan for et 4mdrs barn? Jeg har svært ved at se, hvornår han skal have sine flasker, og hvornår på dagen jeg skal tilbyde ham mad? Og bør jeg starte med grød eller mos? Er der andet, som jeg bør medtænke?
Han sover ofte 3 lure dagligt, en lang formiddagslur og middagslur og så en kortere lur sidst på dagen.
Hilsen
Camilla