Brev:
Gåstol til baby
11. juli 2024
Alder:
10 mdr.
Gåstol til baby
Kære Helen
Min dreng er 10 måneder og er begyndt at rejse sig ved møblerne - og han elsker det! Han smiler og griner over hele hovedet, når det lykkes for ham at komme op.
Jeg har derfor overvejet at købe en gåstol til ham, fordi det jo netop vil gøre, at han kan komme op og komme rundt omkring, men jeg kan se, at der er delte meninger om brugen af gåstole.
Hvad er dine tanker om brugen af gåstole? Fordele/Ulemper?
Hilsen
Kristine