Brev:
Hvordan får baby jern nok?
21. juni 2024
Alder:
7 mdr.
Hvordan får baby jern nok?
Kære Helen
Så vender jeg tilbage :) Vi har fået en efternøler her i familien, hvilket er virkelig skønt! Men det betyder, at en del er lavet om siden de to ældste var små. Og derfor bliver jeg nogle gange i tvivl. Og nu om jerntilskud.
Hvordan ved jeg, om lillebror får jern nok? Og hvor meget jern skal han egentlig have dagligt for at være dækket ind. Så vidt jeg ved, så optages kun en lille del af jern fra kosten og kan jeg derfor være sikker på, at han får jern nok, hvis jeg "bare" varierer hans mad?
Tak for svar!
Mor