Brev:
Tudkop - ja eller nej?
17. juni 2024
Alder:
6 mdr.
Tudkop - ja eller nej?
Hej Helen
Tusind tak for dit svar omkring overgangen fra flaske til kop. Jeg kan helt klart bruge dit svar. Og det lykkes faktisk i går at indføre en lille powernap om eftermiddagen, hvilket gjorde, at vores dreng kunne holde sig vågen til at spise aftensmad sammen med os - og samtidig gå lidt senere i seng. Så uden at jinxe for meget, så håber jeg at dette også kan fungere de næste dage.
Jeg har dog lige et spørgsmål til det med tudkop og trainer cup. Jeg har fået at vide, at man ikke bør bruge tudkop til små børn, da det skulle kunne påvirke deres mundmotoriske udvikling i forkert retning? Er det ikke korrekt eller?
Vil du ikke være sød at uddybe, tak:)
Hilsen
mor