Brev:
Luft i maven - 3 mdr.
28. september 2003
Alder:
3 mdr.
Luft i maven - 3 mdr.
Hej
Jeg har et spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig med. Min søn på 3 mdr har de sidste 14 dage haft megen luft i maven. Det underlige er, at det kun generer ham om natten, og han har ikke døjet med det før nu.
Inden han bliver lagt til at sove, masserer jeg ham og cykler med benene, men lige lidt hjælper det. Nogle timer efter vågner han med benene farende op i vejret, og kan ikke komme af med prutterne. Jeg tager ham op og cykler med benene og masserer maven og under fødderne, men det er meget svært at få ham til at prutte, og han bliver mere og mere ked. I nat var jeg således oppe 1 1/2 time pga. dette, da han også vil have noget at spise inden han igen kan falde i søvn.
Er der noget jeg kan gøre? Det er ikke kun irriterende at blive vækket hver nat flere gange pga. dette, men det er også hjerteskærende at se at han har ondt.
Håber du har nogle fif.
Venligst en lidt frustreret mor