Svar: Urolige piger på puslebordet
25. september 2003
Alder:
10 mdr.
Kære Heidi
Jeg kender det så godt. Dine piger er nu ved at nå en alder, hvor de gerne vil have medbestemmelse og styre lidt selv og det kan være at være imod bleen eller at knibe munden sammen, når maden kommer. Det er en fase I alle skal igennem :-)
Jeg synes det er en fordel i denne periode at bruge en bukseble istedet. Især når de kun har tisset, så er det nemmere at give dem en ny ble imens de står op og lade dem løbe. De slipper for at blive lagt ned, det går hurtigere og de kan hurtigt lege videre.
Jeg ved godt, at de bleer er dyrere end andre typer, men hold øje med reklamerne og ble-tilbudene. Selvfølgelig er det dyrere med tvillinger, men jeg synes det er det værd i en periode.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske