Brev:
Urolige piger på puslebordet
25. september 2003
Alder:
10 mdr.
Urolige piger på puslebordet
Hej Helen
Jeg har to piger på 10 mdr., som ikke er glade for at få skiftet ble på puslebordet. Det er værst med den ene, og det er ved at være et helt mareridt at skifte ble på dem. De vrider sig og vil sætte sig op, og det ender med at de græder og bliver meget ulykkelige.
Jeg har det dårligt med at skulle skælde ud og holde dem hårdt fast. Vi har prøvet at skifte ble på gulvet med samme resultat, og vi giver dem altid noget legetøj de kan kigge på.
Vi håber du har et godt råd, da det kunne være dejligt, hvis det var hyggeligt for dem at få skiftet ble.
Venlig hilsen
Heidi