Brev:
Amning contra hårfarvning
25. september 2003
Alder:
1 mdr.
Amning contra hårfarvning
Hej
Jeg har en datter på fire uger, og skal have barnedåb om en uge.
Så kunne jeg jo selvfølgelig godt tænke mig at være lidt smart. Er det ok at få farvet sit hår hos frisøren mens man ammer? Jeg tænker på om hormonforstyrrende stoffer med mere kan gå i mælken.
Med venlig hilsen
Lotte