Brev:
Søvn og slyngevugge - del II
24. februar 2022
Alder:
3 mdr.
Søvn og slyngevugge - del II
Hej Helen
Tak for dit fine svar på mine spørgsmål vedr. søvn og slyngevuggen.
Vi vil prøve, at tage ham fra slyngevuggen til hans bedside crib efter han har sovet i slyngevuggen et par timer. Vi er spændt på, hvordan det går :)
Mht. barnevognen, så er det rigtigt øv lige de har dage. Normalt plejer han, at kunne sove fint i den, hvor jeg kan gå en god tur på en times tid og så sover han 1-2 timer mere når vi kommer hjem og vognen står stille. De sidste 4-5 dage har han desværre kun villet ligge i den ca. 30-45 min.. han falder i søvn mens jeg går med ham i den og sover omkring en halv time. Så vågner han og ligger og kigger og efter 5-10 min vågnen, så begynder han at græde/skrige og så vil han bare ikke ligge der længere, uanset om den er i bevægelse eller står stille, så er han bare sur på vognen. Når vi kommer hjem og jeg tager ham op, så er han glad igen og smiler.
Det er virkelig øv! :( Er der noget jeg kan gøre her? Og kan det evt være tigerspring nr. 3 eller hvordan?
Med venlig hilsen
Ida