Brev:
Springe 3. lur over?
11. august 2021
Alder:
6 mdr.
Springe 3. lur over?
Hej Helen
Tusind tak for svar på mine tidligere spørgsmål.
Har her til aften forsøgt først at putte da hun virkede træt i hendes leg, da hun let kan vise træthedstegn, men er fortsat voldsom aktiv og kravler henover os og roder med alt sit legetøj.
Besluttede at putte hende da hun begyndte at ligge ned og lege og bare lå og nullede sit legetøj.
Forsøgte at sætte en sang på telefonen og hun blev lagt i sengen, mens jeg sad ved siden af. Tror i 45 min sad jeg bare ved hende imens hun gang på gang rejste sig til stående i sengen. Efter de 45 begyndte hun at rode rundt og kunne slet ikke holde sig på benene og satte sig ned hele tiden. Der tilbød jeg så flasken som hun faktisk drak det hele af. Så prøvede hun igen gang på gang at rejse sig men var så træt at hun sejlede rundt som om hun var fuld. Pludselig ville hun gerne ligge ned og lukkede øjnene lidt imens jeg nussede hende. Men igen efter 5min forsøgte hun at rejse sig, og først der begyndte hun at græde ulykkeligt..
Jeg kunne se at hun var fuldstændig træt og udkørt. Jeg tog hende i favn og gik rundt i værelset men hun fandt først ro da jeg vuggede hende i armen mens jeg gik, og da hun faldt hen kunne jeg ligge hende i seng.
Jeg brugte 1 ½ time på at putte og hun havde været vågen i 5,5 time. Blev først puttet kl. 22.30..
Mit spørgsmål er nu.. for at hun ikke ender så sent i seng, skal vi så forsøge at springe 3 lur over??
Hun plejer at sove 20-40 min ved 3 lur hvor hun oftest vågner kl.17.
Hilsen herfra