Brev:
Vil ikke spise skemad, snart 6 mdr.
10. maj 2021
Alder:
5 mdr.
Vil ikke spise skemad, snart 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig før vedr. min 5 mdr gamle søn, som bliver 6 mdr i næste uge.
Han vil stadig ikke spise skemad, selvom vi har ventet et par dage.
Igår og idag har vi prøvet at give ham lidt på læberne, han virker ikke interesseret mere og rækker heller ikke ud efter skeen mere.
Vi har prøvet med lidt forskelligt men intet virker.
I dag kastede han sågar op, da han fik det i munden.
Han spiser alle sine flasker fint og han vil også gerne sutte på agurk stykker.
Skal vi blive ved med at tilbyde ham hver dag, eller hvad tænker du?
Med venlig hilsen