Brev:
Søvn problemer - 3 mdr. part II
9. februar 2021
Alder:
3 mdr.
Søvn problemer - 3 mdr. part II
Hej Helen
Lige et opfølgnings spørgsmål til sneenglen - et af mine tidligere spørgsmål.
Da han basker med arme og ben hver nat, skrev du at jeg kunne ligge mine hænder over ham, det har jeg skam prøvet, jeg har også prøvet at tage ham op, så han ligger på mit bryst. Men baskeriet fortsætter. Han vågner gerne hver time, og ligger så uroligt, hver nat. Det er nærmest på klokkeslaget baskeriet starter.
Ved du, hvis det er maven der generer ham, om det så netop kunne være derfor det lige er på klokkeslaget det starter hver gang?
I nat har vi dog kun ammet, hvor du anbefalet det. Så håber jeg, at han vil ammes noget mere i løbet af dagen og dermed sove længere lure.
Hilsen