Brev:
Forskel på NAN 1 og 2
2. februar 2021
Alder:
6 mdr.
Forskel på NAN 1 og 2
Hej Helen
Jeg har lige et kort spørgsmål ang modermælkserstatning. Da min store dreng fik modermælkserstatning husker jeg at du har skrevet at forskellen på 1 og 2 var minimal og der derfor ikke var nogen egentlig grund til at skifte. Vi gav ham derfor NAN 1 hele vejen.
Nu får min anden dreng også NAN (Sensilac) 1 og er lige blevet 6 måneder. Er “reglen” den samme - at forskellen er minimal? Eller er der lavet flere ændringer, måske i forbindelse med at der også blev ændret på D-vitamin?
Det skal lige siges at han får movicol og bøvler med maven ind imellem og det er også derfor at vi spørger :)
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Mor