Brev:
Døgn rytme 6 mdr. del II
27. august 2020
Alder:
6 mdr.
Døgn rytme 6 mdr. del II
Hej Helen.
Tusind tak for dit hurtigt svar :)
Du skriver at det vil være en godt ide med flasken til vuggestue start, men min søn nægter flaskens har siden han var 2 måneder prøvet at få ham på flaske men har efter 2 måneder intens prøvning droppet det.
Hvor længe kan jeg forvente han er vågen af gangen i dag timerne ?
Han sover ofte kun 45-60 min ad gangen om dagen.
Jeg er alene med ham og må i drømme at mine evner i køkkenet ikke er de bedste og økonomi har også noget at sige så er det Ok at der bliver givet det samme flere dage i træk så vi ikke har så meget mad spild tænker især på frugt.
Med venlig hilsen
Marie