Brev:
Mad baby 8 mdr
27. juli 2019
Alder:
8 mdr.
Mad baby 8 mdr
Hej igen :)
Mit spørgsmål er, hvor ofte skal hun spise nu? Både små måltider, store og ammes?
Jeg oplever af og til, selvom min datter har spist rigtig godt - så søger hun brystet lige efter måltidet. Nogle gange har jeg forsøgt, at give hende lov til at få bryst - men det resultere i en baby der gylper. Er det bedre, at jeg giver hende lidt mindre mad og lader hende få bryst? Hvis det er det hun søger / tænker på tryghed måske?? Eller er det en gode ide at være konsekvent og ikke lade hende få bryst, selvom hun søger det meget kraftigt?
(Det skal siges, at lige nu venter vi på dræn - for hun døjer med væske på begge øre. Og lige i øjeblikket får hun ofte lov? Til at få babs når hun søger - for nogle sige det kan hjælpe på hendes øre)
Er dette korrekt? Eller bare en skrøne.
Håber du kan hjælpe mig lidt :)