Brev:
5 måneder og flaske om natten
21. juni 2019
Alder:
5 mdr.
5 måneder og flaske om natten
Hej Helen.
Efter din forklaring ang hans søvn og hvor mange timer han har brug for, så “tvinger” jeg ham ikke længere til at tage lange lure hen af dagen, men kun det søvn han har brug for;
Hold nu op en meget nemmere og gladere dreng vi har fået!
Nå men han er snart 5 måneder gammel og har de sidste halvanden - to måneder haft en opvågning kl 01/01.30 hvor han vil have flaske.
I weekenderne sjovt nok, vågner han oftest først 04 og vil have flasken og sover så videre til kl 07 ca som alle andre dage hvor vi står op og dagen starter
Han puttes kl 20.30 og så sover kl 21 ca som regel
Han har nogle få dage hvor han sover fra 20.30-6 ud i en køre, så han kan godt.
Kan man på nogen måde få den kl 1 skubbet til kl 3/4 hver nat?
Er blevet forslået vælling til nat
Han får morgenflaske 210ml + pulver ved en 7-7.30 tiden - leger og putter
Formiddagslur 8 - 9,30 ca
Flaske 210ml kl 10.30 ca
Leger
Får grød 12/12.30 og vand og puttes , sover til en 14.30 / 15 tiden
Får en halv flaske 120/150ml 15/15.30
Aftensmad i form af smagsprøver på grøntsagsmos og flaske efterfølgende 180 ml ca
Nat flaske 210ml kl 20/20.30
Vi har næsten lige sat ham op i dosis af mad
Kan det være tigerspring 4? Men mange siger bare de små mister appetitten i et spring
Hilsen
Trætte førstegangsmor