Brev:
Bør man spise kartofler med skræl?
2. april 2019
Alder:
10 mdr.
Bør man spise kartofler med skræl?
Hej Helen,
Så er der opstået endnu et spørgsmål ;)
Bør man spise kartofler med skræl som ikke har været kogte men blot i ovnen? Jeg tænker ift. Jord.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor