Brev:
Hvad kan man 17 mdr gammel?
26. maj 2005
Alder:
17 mdr.
Hvad kan man 17 mdr gammel?
Jeg vil gerne støtte Nichlas i sin udvikling og jeg ser han gerne vil spise med gaffel og ske. Desuden hjælper han til ved pålædning.
Hvor meget skal han kunne nu han er 17 mdr?
Gitte